sobota, 28 kwietnia 2018

autor

Ja piszę rzeczy, które zgodne są z moimi przekonaniami i z moją wiedzą.
Jak się okazuje bardzo często, nie tylko z moimi przekonaniami i nie tylko moją wiedzą.

Czepianie się, że w krótkiej kilkulinijkowej wypowiedzi na konkretny temat nie uwzględniłem wszelkich ewentualności ii odrębności to zwykłe czepianie się...
Rozwiń temat, jeśli masz coś do powiedzenia lub do dopowiedzenia, a nie czepiaj się jak niedorostek.
Wnieś coś do tematu wątku...
Jesteś to winien jego autorowi...
 Uczciwie byłoby przynajmniej dodać polecając jakieś rozwiązanie, że nasza znajomość tematu jest spowodowana doświadczeniem na tym polu z produkcji/sprzedaży/serwisowania. To wiele wyjaśnia. Nawet pisząc mądre rzeczy nie trzymasz się w pełni faktów, ale piszesz również o odczuciach (co samo w sobie nie jest niczym złym). Np. napisałeś, że ewidentną wadą grzjników żeliwnych jest duży ciężar (choć sam zapewne wiesz, że to nie musi być wadą), mała estetyka (a to należy do gustu) i duża pojemność wodna (co czasami jest zaletą). Ja zgadzam się, że te wymienione cechy to wady, ale wiem, że nie zawsze, czyli określenie "ewidentne wady" nie jest prawdziwe.
Myślę sobie, że zrezygnuję z wyjazdu na Zjazd bo Ty masz tam być.....
Skoro piszesz, że miedź nie jest zła, i zgadzasz się jak piszesz z tezami przytoczonej przeze mnie wypowiedzi ............................to właściwie o co Ci chodzi?
Nie potrafisz się powstrzymać, żeby mi dokopać?
Uważasz się za kogoś lepszego i obiektywnego?
Jak się mają twoje wstawki do tematu wątku?
Przydają się do czegoś czytającym?
Są dobre? pożyteczne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz