sobota, 28 kwietnia 2018

argument

Ja będę jednak nieco grzeczniejszy od Ciebie...
Problem w tym, że dyskusja może przenieść się na Zjazd i go niepotrzebnie zakłócić. A tego nie chcemy, prawda?
A co będzie jeśli ktoś wobec mnie zamiast siły argumentu, zechce użyć argumentu siły? Nie odpowiadam za siebie...
Tyle agresji przeciwko mnie, że aż trudno czasem zdzierżyć..znajdź szybko kogoś, kto cię potrzyma za rękę, ba na pewno zaraz stanie się montaż klimatyzacji Warszawa   coś strasznego ! wszędzie ta agresja.....
na Zjeździe wszyscy na pewno będą czyhali na twą cnotę, więc może faktycznie zastanów się czy pojechać..cechach produktu i dziwisz się, że ktoś rozumie tą wypowiedź jako Twoje zdanie?
Jeśli gdzieś cytuję kogoś opinię, z którą się nie zgadzam to o tym informuję. Gdy takiej informacji brak to oczywistym jest, że jest to również moja opinia. Masz na to jakąś inną teorię?
A co do miedzi to popieram jako użytkownik, inżynier oraz pewnie jako wykonawca bo sam instalację ją częściowo robiłem.Wydaję mi się, że żadnych inwektyw pod Twoim adresem nie wyprodukowałem. Wstydzisz się, tego co robisz czy co? Regulusy są fajne - nie musisz sie ukrywać. Moja wypowiedź była prosta - ujawnij się! Tylko tyle - czy to Cię obraża jakoś, czy co? W prawie anglosaskim jest coś takiego jak declaration of interest - należy ujawnić swój interes w danej sprawie. Nie dyskwalifikuje to nikogo, ale musi być ujawnione. Zabierasz akurat na forum głoś w tematach związanych z ogrzewaniem i chwała Ci - w sumie Twoja branża, więc jesteś fachowiec. To, że promujesz rozwiązania, które sprzedajesz nie znaczy, że nie masz racji, albo że kłamiesz itp. Ale Twoje słowa powinny być czytane z pewnym dystansem - nawet nieświadomie będziesz formułował wypowiedź w korzystny dla siebie sposób.

Twoja wypowiedź nie była "krótka, kilkulinijkowa". To sążnisty elaborat i z całą pewnością zmieściłoby się parę słów krytycznych wobec miedzi jako materiału do instalacji CO. Czy może nie ma takich?

Co prawda ja nie jestem fachowcem (w tej branży), więc moje wypowiedzi są "niedobre" i "niepożyteczne", ale żeby zawrzeć trochę treści merytorycznej w poście powiem czemu JA zrobiłem z PP:

- taniej
- łatwiej (argument ważny dla wykonujących coś samemu).
- co wynika z poprzedniego TRUDNIEJ TO SCHRZANIĆ! (to, że prawidłowo zrobiona instalacja z miedzi nie będzie przeciekać, to fakt, ale kto zagwarantuje, że ją prawidłowo zrobią? PP zgrzeje dziecko)
- PP jest gorszym przewodnikiem cieplnym

Czy to są ważne argumenty? Dla mnie tak. Dlatego moim zdaniem FACHOWA wypowiedź powinna zawsze zawierać ZA i PRZECIW, bo gdyby było rozwiązanie idealne, to by wszyscy je stosowali. Jak jakieś jest idealne, to zazwyczaj jest drogie itd.

Ergo - obiektywizm ex definitione nie i Warszawa stnieje materialnie , bo odbieramy świat subiektywnie poprzez aparat poznawczy, ale jest to pewien montaż klimatyzacji  ideał, do którego można starać się zbliżać.
Handlarzem w najmniejszej części nie jestem i uważam zdanie handlowca jako najmniej godne zaufania (po producencie, wykonawcy i użytkowniku). Jemu to musi najbardziej zależeć na przekonaniu do swojego produktu i on ma opinię największego opowiadcza bajek (z wymienionego grona).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz